مدیرکل بهزیستی مازندران با حضور در واحد خبر صدا و سیمای استان، روز خبرنگار را تبریک گفت

صبح امروز دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران به اتفاق محمودی رئیس اداره حراست بهزیستی استان و رسولی سرپرست روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران با حضور در صدا و سیمای مرکز مازندران ضمن دیدار با محمدعلی فتح اللهی معاون خبر و اطلاعات، روز خبرنگار را با اهدای گل به خبرنگاران واحد خبر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران ضمن تبریک روز خبرنگار بر نقش پررنگ صدا و سیما در آگاه سازی و انتشار اقدامات بهزیستی برای شناساندن آن به آحاد جامعه تاکید کرد و گفت: تعاملات بیشتر بهزیستی و صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی منجر به جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی، پیشگیری از بسیاری معضلات و تشویق مردم برای مشارکت با بهزیستی در امور خیرخواهانه خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان صدا و سیما و خبرنگاران را یکی از مهمترین شرکای اجتماعی بهزیستی دانست و یادآور شد: در صورتیکه وظایف و خدمات بهزیستی توسط صدا و سیمای استان به منصه ظهور برسد، بهزیستی در جذب مشارکت های بیشتر مردم و خیرین گرانقدر که بازوان توانمند این نهاد حمایتی در تحقق اهدافش هستند، موفق تر خواهد بود.

در ادامه مدیرکل بهزیستی مازندران با حضور در واحد خبر گفت: رسانه های استان همزمان با دیگر تغییرات شکل گرفته در طول انقلاب اسلامی به دستگاه هایی مستقل و مطالبه گر با رویکردهای مردمی بدل شده اند.
وی با تاکید بر نقش نقد سازنده در تصحیح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت افزود: رسانه ها همواره در انعکاس فعالیت ها و اقدامات بهزیستی و شناساندن آن به آحاد جامعه نقشی پررنگ  و غیر قابل انکار را ایفا می کنند.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه  همواره ارتباط مناسبی بین رسانه های استان و بهزیستی مازندران برقرار بوده بار دیگر از اصحاب رسانه بواسطه فعالیت های اثر گزار و بی منت تقدیر و قدردانی کرد و برای آنها در مسیر سخت و دشوارشان آرزوی موفقیت و سعادت نمود.

کد خبر 87027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد